Free Clipart * Καλώς ήρθες στην ιστοσελίδα μου *

7 Δεκ 2014

καθημερινή μετακίνηση

Η ασφάλεια έχει γίνει αυστηρότερη στο Πεκίνο από μια επίθεση στην Κίνα Xinjiang περιοχή τον περασμένο Μάιο.  Έχει γίνει μια πολύ σφικτά συσκευασμένα ώρα αιχμής.

Να πάρει το παρελθόν η ασφάλεια δεν σημαίνει ότι είστε παρελθόν τα πλήθη στο Πεκίνο, είτε.
Οι γραμμές για το μετρό στο Σάο Πάολο της Βραζιλίας είναι φαινομενικά ατελείωτη.  Στη φωτογραφία εδώ μια ακόμη μεγαλύτερη συμφόρηση θέαμα κατά τη διάρκεια μιας οδηγοί λεωφορείων απεργία τον περασμένο Μάιο.
Σάου Πάολο δεν είναι αυτό που σκέφτεστε για όταν θέλουν ανοιχτό χώρο στο μετρό.
Τα στοιχεία χειμώνα στο Κάλγκαρι μπορεί να επεκτείνει τα μποτιλιαρίσματα για ώρες.
Το 1970 ο πληθυσμός του Λάγος στην Αφρική ήταν 1,4 εκατομμύρια.  Το 2014, έχει διογκωθεί σε 21 εκατομμύρια ευρώ.  Υποδομές δεν συμβαδίζουν και είναι σήμερα ένα από τα πιο συμφόρηση πόλεις του πλανήτη.
Τόκιο είναι μια από τις πιο κάθετες πόλεις στον κόσμο.  Το διάστημα είναι ένα προϊόν και η ώρα αιχμής υπάρχει μια κατάμεστη δοκιμασία.
Στη Δυτική Ιάβα επαρχία της Ινδονησίας 300 βαγόνια εξυπηρέτηση 500.000 μετακινούμενους κάθε μέρα.
Στο Κολόμπο, τη μεγαλύτερη πόλη της Σρι Λάνκα, οι επιβάτες πρέπει να αγωνιστούμε για το διάστημα.
Βροχή ή η λάμψη, κάτοχοι διαρκούς εισιτήριου στο Καράτσι του Πακιστάν οδηγήσω σε κάθε μέρος του λεωφορείου.
Στο Σοβέτο της Νότιας Αφρικής θα πρέπει να πραγματικά θέλετε να πάρετε όπου θα έχετε την ευκαιρία.
Αυτό προαστιακό στη Βομβάη είναι πιθανόν να μην ονειρευτεί από πολλούς.
Στο Κάιρο, Αίγυπτος μπορεί να είναι δύσκολο να διακρίνει την κίνηση από τις αγορές.

Δεν υπάρχουν σχόλια: